Friday, August 17, 2012

Salam Lebaran 1433H

Today might be a GRAND FINAL IFTAR.......Alhamdulillah...InsyaAllah..Ramadhan akan pergi meninggalkan kita dan Syawal pula berkunjung tiba...

Semoga Ramadhan yang akan melabuhkan tirai ni memberi seribu satu kenangan n saat indah bersamaNya..Alhamdulillah..Moga bulan Ibadah ni menjadi satu titik untuk kita yg sebelum ni alpa tersedar darinya dan jadikan ia satu base utk terus istiqamah pada bulan beerikutnya..Semoga kita tidak menjadi HAMBA RAMADHAN sahaja..semoga berjumpa pada Ramadhan berikutnya...Syukran ya Ramadhan..Ahlan Wasahlan ya Syawal!!!!!

Emm.Ramadhan kali ini merupakan Ramadhan yg ke 3 di bumi matahari terbit ini....dan mungkin sudah menjadi biasa bagi kami untuk menyesuaikan waktunya...Alhamdulillah..
Alhamdulillah..Banyak agenda yang tertunai pada kali ini dgn jayanya...Syukran Ya Allah....;)~InsyaAllah akn di ceritakan di entry berikutnya...
Maka dikesempatan ini kami sekeluarga memohon maaf di atas segala kesalahan samada tidak nampak atau pun nampak..dr segi kata2 atau penulisan..maaf sekali lagi...Maaf zahir batin..n moga Kemenangan syawal yang tiba nanti dpt mengeratkan tali persaudaraan kita antara satu sama lain..

SALAM LEBARAN 1433H..


4 comments:

Wahidah said...

salam lebaran durren..eh anak ko bkn 3 org ke???

Tie Lee said...

salam aidilfitri....:)

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, resepi dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Crypto Technical Helpline said...

Do you want to remove the errors and snags that create trouble while signing in for Gdax? Signing errors should be treated with care as one single step can lead to the further issue. The best way to handle such errors is to dial Gdax phone number and get a variety of solutions and results from the customer team of professionals who are perfect in their filed and users can rely on their services easily.

Post a Comment

Terima kasih kepada semua yang sudi mencoretkan sebarang nasihat,idea dan cadangan...coretan anda memberikan seribu makna bagi saya...;)