Tuesday, July 5, 2011

Wordless Wednesday #1....Rumah terbakar panggil bomba?



p/s: apa lah yg dua beranak ni buat ye?hehehe...kes berjangkit dengan Admiral'z Legacy yang selalu buat WW...akk join sekali ye..xpekan.Actually dr mggu lepas nk join tp asyik xsempat nk publish..hehe..nie br berkesempatan..hehehe
WW~ wordless Wednesday..dimana setiap hari rabu blogger akan letak pic sahaja tnpa bicara kata2 dr blogger...

4 comments:

Taufan Bin Ribut said...

bomba ni mesti kaki plessing^_^


Entri terkini : Sayang,bil air dah tertunggak ni.Bile nak bayar(18sx)
Entri sebelum :eh (amacam pendek tak tajuk entri aku)
Watch my video songs ^_^

アヌム ちゃん said...

salam kenal dari fukui :)

Juwita Jamaludin said...

salam duranni.. lama akak tak jenguk sini.. maaf ye... wow apa yang dibuat diatas tu.. ada peluang begambar macam ni..:)

onedurrani said...

En taufik_entahlah...ye kot
Kak anum_Salam kenal juga...;)
Kak ita_sy pun dhblm xtgk blog akk..jap lg nk singgahlah..sbnrnya...sy suke tgk resepi masa an akk...;)Hehehe..ari tue ade pameran bomba di kejiranan kami..tue yg dieorg ambil kesempatan tue

Post a Comment

Terima kasih kepada semua yang sudi mencoretkan sebarang nasihat,idea dan cadangan...coretan anda memberikan seribu makna bagi saya...;)